nerbäddad

ligger i soffan med datorn i knät. Täcket upp till hakan och sippandes på ännu en kopp te. Läkarbesök inbokat kl 10. skönt å få de överstökat så jag kan komma hem och fortsätta sova i soffan. vaknade halv 7 imorse och det var lika bra att ta sig upp så att jag kunde andas lite bättre.

har surfat runt en massa och är så sugen på att köpa lite fina mammakläder nu så att man kan visa lilla kulan som faktiskt börjat synas nu. hade en kläning på mig i lördags och de flesta blickar fördes direkt dit. det är kul nu när det börjar synas en putande mage och inte bara att jag har känslan över att jag är svullen och småfet ;) vill ha mycke fina mammakäder så att jag känner mig fin :) ska boka tid hos frissan nu också, det är mer än behövligt. vet bara inte riktigt vad jag ska hitta på med håret. Ska jag bli ljus igen eller kanse lite mörkare slingor i...ialf fram till våren så att jag får lite färg i ansiktet...vet inte...men jag vet att jag kommer vilja bli ljus till våren/sommaren ialf. men det är ju nåra månader tills dess :)

imorgon går vi in i vecka 16...tiden går så snabbt. hänger knappt med...

nej back to my the och snart läkaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0