Måndag

Idag blir det jobba av. slog mig just att jag inte vart på jobbet på nästan 2 veckor. Oj en vecka sjuk och nåra dagar frisk och ledig.

Har tagit mig ett långt bad och bara tagit det lungt hela förmiddan, känns som om förkylningen aldrig tänkt överge mig dock, så drygt med denna hosta och nästäppa. Men idag ska jag ialf ge mig ut.

På fredag ska jag åka till min syster och shoppa. Längtar massor och jag behöver de verkligen!! Synd bara att jag inte hinner med att gosa med kidsen, men de får bli nästa helg när de kommer till Avesta och hälsar på, blir jättekul.

Nu ska jag sno ihop nå mat och sen göra mig iordning innan jobbet. Konstaterade idag att magen inte går att dölja längre. men de är kul, jag ska framhäva den och vara stolt över den. Tomas tycker den är jättesöt :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart du ska visa magen! Det är såååå fint!!!

2009-02-16 @ 12:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0