Måndag

Gosh jag är nästan lite spänd och nervös inför imorgon och då vi får veta utfallet om lyan. Kanske inte ens kan hålla mig och ringer och frågar hyresvärden redan idag om någon har lämnat nått svar. Jag kommer bli så himla besviken och det inte blir våran. Jag vet ju att det kan bli så, men jag vill ju så gärna juh. Det låter på Tomas som om han är inne på samma spår som jag (vilket är positivt) men han sa igår. Ja asså även om vi får den måste vi prata igenom de innan vi bestämmer oss 100%  -Ja självklart säger jag då med allvarlig röst. För de måste vi juh!....


Idag är en bra dag. Känner mig pigg och glad och lätt på nått vis, allt känns lätt :) kan bero på att jag har kortdag på jobbet och sen är jag ledig imorrn. Underbart. Ska träffa mina fina vänner och fika med semlor eftersom det faktiskt är semeldagen imorgon. Glöm inte de!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Vi får hoppas att SJ bjuder sina stackars arbetare på semlor - det tycker jag de är värda.-



Lycka till med lägenheten!

2009-02-23 @ 17:29:25
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0