Lycklig

Helt plötsligt när som helst kan jag bara fyllas av en massa lyckliga tankar och jag sitter och småler för mig själv. Det är ju helt underbart juh. Tror att jag börjat känna något slags liv där inne i magen. Men jag kan inte definiera de. Kan vara bubblig mage, och de kan vara lillis som gör cirkuskonster där inne. Det är så himlans spännande :)  

Lägenhetsfrågan är fortfarande spännande då det är en intresserad före oss i kön, som fortfarande inte hört av sig till hyresgästerna som bor där nu...vi satt hemma och räknade på den "enorma" hyran och om vi kommer ha råd osv nu när jag kommer att minska min inkomst med massor av kronor. nu när jag tänker efter så vet jag inte om vi bestämde oss för nått men vi konstaterade ialf att det skulle vara möjligt och helt underbart att få flytta in där till våren. Lillis får eget rum och en massa plats för mamma och pappa :) vi får se, följetången fortsätter..  

Imorgon åker jag till Stockholm och shoppar, underbart. Så trött på alla klänningar och tunikor just nu. Vill ha byxor och jeans, och de ska de bli!! blir en lång dag, hade först tänkt ta tåget 10:42 men de var fullbokat så jag åker redan 8:39. men de blir kul, då hinner jag och linda shoppa en massa, käka lunch och även sitta ner och fika och prata lite, utan att bli störda av kids eller andra människor. Mys.  

Som jag sa tidigare så måste min mage exploderat de senaste dagarna, har fått massa konstiga/luriga blickar på jobbet och många har ställt frågan rakt ut i fikarummet. -Är du med barn? skulle ju va hur kul som helst om jag inte var de...haha nä jag har nog bara ätiti lite mycket och träningen går inge vidare...Tomas kommenterar den varje kväll och imorse när han kom in i sovrummet för att säga hejdå sa han de först till mig och sen stack han in handen och klappade på magen. Så sött :) Men det är ialf så himla skönt nu att illamåendet försvunnit, i helgen mådde jag lite dåligt men då var jag ändå ledig så jag kunde ligga och slappa, men nu går jag mest och myser och kikar ner på magen. Men tankarna finns ändå där - tänk om det skulle visa nått knas på ultraljudet om 2 veckor. nej jag vill inte tänka så. vi får se helt enkelt.  

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Linda

Perfa med många rum, då har ni ju ett gästrum tills vi kommer på besök och det vill vi ju göra ofta så kusinerna får leka! :-)



2009-02-19 @ 09:32:54
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill oxå känna kullerbyttor! fatta att vi är i vecka 17?!

2009-02-19 @ 21:46:12
Postat av: michelle

Låter underbart härligt... kanske lite vårkänslor med i bilden oxå :)

2009-02-19 @ 23:14:45
URL: http://mischa3.blogg.se/
Postat av: jonas

Jag vet hur det känns. och lyckligare blir du ju mer du växer:) jag menar inte min mage - utan mitt X mage;)

2009-02-20 @ 00:21:14
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0