Lördag

Inviger mina nya mammajeans idag, känns helt underbart att ha jeans igen. De va väl sisådär 3 månader sen jag hade ett par som satt skönt  =) i början av graviditeten var jag mest svullen och hade ont i magen och sen när magen började växa var det bara obekvämt med vanliga byxor.


Shoppingen igår gick lite överstyr kände jag när jag kom hem med alla påsar. Men nu har jag köpt 3 par byxor, 2 par jeans och ett par svarta, en jeanskjol me mammamage, och sen blev de en vårkavaj/jacka och en tröja, och en väska, och ett par strumpisar me mammamage...wops. Men förhoppningsvis behöver jag inte köpa fler mammabyxor nu om jag inte skulle svälla massor över höfter och rumpa, men jag har inga sånna planer... ;) det var kul ialf att få shoppa loss lite. Och jättekul å träffas med syster. Bara vi två. Prata och fika och skratta. Måste göras om snart igen. Kanske minus lite shopping och mer fika :) något som jag inte gärna skulle vilja avslöja är att jag har TRÄNINGSvärk i min vänstra biceps av shoppingkassarna från igår...oj va otränad jag är nu.


Inget nytt angående lägenheten. Men det känns lite som varannan dag är jag övertygad om att vi ska ta den om vi får den och nästa dag känner jag..njae kanske inte då. Men just nu har känslan över att vi ska ta den hållit i sig två dagar...(inte för att jag räknar eller typ tänker på det helahela tiden) men jag har inte sagt nått till Tomas, han säger bara. Vi tar de när vi får veta, annars blir du bara så besviken om vi inte får den. Men de kommer ja ju bli ändå...aja, snart får vi veta och då kan vi också ta beslutet. (om att vi ska flytta in :P)


Kommentarer
Postat av: maria

hej! ni är välkommna att hälsa på, tisdag jobbar jag kväll men annars kan ni komma när ni vill.

jag är inte sjukskriven än men ska till falun på tisdag för att diskutera om jag ska skära ner mina kvällspass. kram

2009-02-22 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0