Lilla Krakel Spektakel

Idag har h*n hälsat på flera gånger :) det är ju helt underbart juh. Under massagen på förmiddan började det och sen höll de på ett tag efter de. Ska jag tolka det som att lillis gillar de eller gillar de inte? =) längtar så himla mycket nu efter att se den lilla krabaten i magen. Kan knappt bärga mig till på tisdag.


En annan liten busbebis har flyttat in hos oss nu också. Linda och Junie har anlänt och Tomas berättade stolt i telefon att han både bytt blöja och kläder och gosat J hihi sötnosen då. Bra att han också får lite "träning" kanske ska lura ut honom och provköra vagnen också så kanske jag slipper besluta det där stora frågetecknet på egen hand. Sen vi började kolla barnvagnar är jag mer förvirrad än innan. Finns en helt sjuukt stor djungel av råd och rön bland märken modeller och finesser. Men de ska nog lösa sig till slut, vi har ju nåra månader kvar på oss :)


Det är dags att brassa hemåt och vara ledig i helgen. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0