Ledig

Nu har jag vart ledig 1½ dag och det känns redan helt underbart. och så har jag 3½ dag kvar också. så skönt. Z var här igår också och vi tog alla en lång promenad. Riktigt skönt å komma ut och röra lite på sig, har varit obefintligt med rörelse de senaste månaderna...tyvärr, känns i benen idag faktiskt såå otränad är jag numera...efter en promenad...

ikväll kommer en tjej och ska kolla min brudklänning. Tog fram dem precis för en liten besiktning, och den är ju jättejättefin :) känns helt overkligt att det var över ett halvår sen vi gifte oss nu...

nu ska jag fräscha till mig och bege mig ner på stan, känner för att shoppa lite kläder...behöver lite nytt och fräscht!!

tjohopp sålänge

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du är ändå nyttig du. Det var jag idag. Var och köpte en tomat. Jag är stolt. Världen är chockad,.

2009-02-05 @ 20:06:24
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0