Kort arbetsdag

Idag hade jag en kort arbetsdag på 6 timmar. hur skönt som helst. Slutade halv 1. åkte direkt för å kolla på ny lägenhet som tyvärr visade sig vara en liten (eller jag menar 116 kvadrat stor) råtthåla. Visst den hade absolut potential med öppen spis och stooora rum, men nej. Krakel ska inte behöva bo ovanpå en krog och mitt i stan. Nej nej. mot nästa visning bara...

hann med å köpa thaimat med honey och sen skulle han iväg till jobbet. tråkigt att vi jobbar om varann...

måste börja städa idag och göra lite rent å snyggt här hemma inför helgen när syster yster och Junie ska sova här. Wilmer skulle få sova hos mormor och morfar och linda och lilltjejen sover hos mig. Blir supermysigt å få "träna" lite bebis :)

lilla krakel gjorde sig tillkänna idag igen i fikarummet. Det är en så himla häftig känsla. och nu hoppas jag att det är de jag kännt också och att allt är ok med lillis där inne. på tisdag kanske man förhoppningsvis känner sig lite lugnare :) längtar****




Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt med små sparkar! Om nån månad kommer magen röra sig när h*n sparkar! (du minns väl min mage i övik...)



KRAM

2009-02-25 @ 13:49:09
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0