Ingen lägenhet

Deppstämning igår här hemma då vi upptäckte att den andra intressenten på lägenhetne också tackat ja, och därmed blev erbjuden den. Blä va tråkigt. Det kändes som om de skulle bli våran och jag hade mer eller mindre redan flyttat dit och satt ute på verandan på baksidan och solade mig i majsolen. Men jaja bara å acceptera att vi faktiskt inte kommer hitta en så fin och fräsch lägenhet typ någonsin. De är så tråkigt, men ska jag vara ärlig så hoppas jag fortfarande att de andra ska komma på att de av någon anledning ångrar sig. ...

Nog om de, idag är en ny dag, en ny vecka för Krakel. Vecka 18 idag. om exakt en vecka blir det ultraljud. Längtar verkligen.

Idag är jag ledig och ska ta en lång promenad och rensa bort lägenhetsdeppet. sen blir de semlor hos Ida och Astrid. Mums


Kommentarer
Postat av: michelle

Tråkigt att ni inte fick lægenheten men de kanske ær ødets ironi som vill att ni ska finna ngt ænnu bættre som væntar på er...



Æt många semlor, i Norge verkar de inte æta såna alls :(

2009-02-24 @ 14:44:15
URL: http://mischa3.blogg.se/
Postat av: aila

jag tror också på ödet, tänk vad mycket annat kul ni kan göra för pengarna istället:) Det är inte värt att lägga nästan alla pengar på boendet, även om det är fint. /kram moster

2009-02-25 @ 08:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0