det slog mig just

när jag sitter här i soffan och surfar runt och läser bloggar och info att mitt illamående faktiskt är borta. JIPPI kom jag på..haha tänk va konstigt det är att man mår illa hela tiden, och vänjer sig med det, och sen när det bara är på mornarna vänjer man sig med det. och utan att ens tänka på de så har det försvunnit helt :) Lovely.

Idag ska jag ta mig ut i verkligheten. har inget val då vårt kylskåp är helt tomt. Jag har ju inte heller berättat att jag fick sällkap i sjukstugan. Sen i måndags har vi legat här hemma och trängts i soffan och nyst på varann...så jag får dra mig strå till stacken så faktiskt min feber är borta och handla hem lite mat. Blev dock sjukskriven resten av veckan också , jag känner mig inte fit for fight för jobbet än.

Kommentarer
Postat av: michelle

Skönt att du börjar må bättre, kan du njuta av sista tiden ännu böttre :)

2009-02-12 @ 10:39:02
URL: http://mischa3.blogg.se/
Postat av: jonas

Krya på dig:)

2009-02-12 @ 12:14:10
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0