det är inte sant...

nej jag trodde faktiskt inte att det var sant när jag vaknade i fredags med tokvärk i halsen. -nej jag kan inte bli sjuk IGEN. så jag la mig i soffan och sov och slöade mest hela fredan eftersom jag vill "bota bort" det som var på G...men igår på kalaset hos W kände jag mig mer och mer hängig...proppade i mig en massa alvedon och höll ut, men sen när jag kom hem bäddade tomas ner mig under täcket eftersom jag frös så jag skakade och hostade sönder min hals...och jaa..nu ligger jag här. IGEN. asså helt seriöst vad är det för fel på min kropp. För en månad sedan låg jag här med värsta influensan, och nu är det tydligen dax igen. Hela min kropp väker....jag vet att jag blev sjuk bara för att jag var ledig...man ska inte få vara ledig och bara ha de bra...nej nej sjuk ska man vara... BLÄ

Kommentarer
Postat av: Linda

Men fy! Stackars dig! Men man får rejält nedsatt immunförsvar när man är gravid, tänk på hur det var för mig hela sommaren, sjuk konstant! Jag hoppas verkligen du blir bättre snart!



KRAM

2009-02-08 @ 09:18:21
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: maria

Krya på dig!

2009-02-08 @ 10:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0