Alla Hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag och exakt ett år sedan min älskling friade till mig. Helt sjukt vad tiden har gått snabbt. Men det känns så skönt å jag är lyckligast :)

gårdagen var första dagen på en vecka som både jag och tomas kände oss någolunda friska, så vi lagade god mat och myste mest hela dagen.  Eftersom ingen av oss känner att alla hjärtans dag betyder en massa presenter och geléhallon så köpte vi godis och en stor bukett tulpaner...till varann :) Jag älskar tulpaner. nog den finaste blomman...förrutom lilja och solros då kanske..

idag ska jag nog ta mig ut på en liten promme eftersom det ser ut att bli lika fint väder idag som det var igår. blå himmel, några minusgrader och sooool.

imorrn blir de jobb igen, efter några dagar ledigt och en vacka nerbäddad i influensa...känns lite småtungt, men denna vecka går vi in i vecka 17!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0