Vägning och mätning

Inatt var också en bra natt, men jag och Tomas konstaterade att ju mer vi får sova om nätterna, desto tröttare är vi på dagarna. Märkligt det där...men Alfred var vaken nästan hela kvällen igår och när vi alla somnade vid 11 så åt han bara var tredje timme till kl  imorse då Tomas tog med sig lilleman och lät mig sova till halv 10. Mycket uppskattat :)

På BVC idag visade det sig att det inte är så konstigt att bodysarna i storlek 50 börjar bli lite små, Alfred är nu 53.4cm lång och väger 3750gram. Lilleplutt växer så de knakar :) Han har alltså växt 2 cm på en vecka och gått upp 100gram.

Efter BVC åkte vi förbi min farmor och farfar och visade stolt upp Alfred som mest sov under besöket. Och nu efter att ha fått ännu lite mer tid för mig själv vid datorn är det nog snart dax för lite matning. Så efter 2 koppar kaffe känner jag mig lite piggare :)

kolla in dom snygga brallorna som jag fått av min moster, tyvärr redan för korta i benen ;)
Alfreds lilla kusin Junie

Kommentarer
Postat av: Linda

Du vet väl att koffeinet i ditt kaffe går över till hans mjölk? Ifall han börjar vara vaken ovanligt mycket... ;-D



2009-08-28 @ 14:28:56
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0