Update

Dagarna (och nätterna) flyter ihop och tiden går alldeles för fort för att vi ska hinna med allt vi vill under dagtid. Besöken avlöser varandra och vi visar stolt upp vår lilla prins. Just nu ligger han och snusar bredvid mig i soffan och ger ifrån sig ett litet pip då och då. han är mest vaken på nätterna för tillfället och vi vet inte riktigt hur vi ska lyckas få honom mer vaken på dagarna när vi själva är vakna ;) Alfred är en snäll liten kille även på nätterna, men han vill liksom inte sova då bara...

Vi börjar sakta men säkert komma in i livet som föräldrar till Alfred även om vi hela tiden ställs för nya spännande saker som måste utforskas, lära oss eller som vi står som stora frågetecken till. Men det är kul, jättekul och framförallt mysigt. jag får passa på att göra saker när han sover såsom att äta, städa, surfa och bara slappa.


jag kan faktiskt skrika också...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så SöööT! /aila

2009-08-25 @ 19:05:05
Postat av: Matilda

Åhhh sååå sööööt! De där ögonen kommer krossa många hjärtan sen ;) Tack för senast! Å tack för att mitt barn fick låna tv-spelet ;)

2009-08-25 @ 19:23:27
URL: http://hemmakanalen.se
Postat av: Maria

sötnos! och vilken fin tröja, hampe o bincan längtar efter affe sa de;)

2009-08-25 @ 19:33:07
Postat av: Ida

Han är sååå söt! Det var mysigt att träffa lilla A. Men nästan gång hoppas jag han vill vara lite vaken oxå hihi ;)

2009-08-26 @ 12:19:33
Postat av: Sandra

Det är så härligt att läsa om er vardag med lillkillen och det får mig givetvis att längta än mer efter vår plutt.



Och han är ju så söt lillkillen, vet att jag skrivit det förut, men det tål att upprepas. :-)



Vet du om det är någon mer i f-gruppen som fått?



Ta hand om er!

Kram

Sandra

2009-08-26 @ 20:10:09
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Anonym

Är det tomas eller affe på bilderna???

2009-08-27 @ 18:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0