Pigg måndag

Idag känner jag mig pigg, eller ska jag säga jag kände mig pigg tills för sisådär 2 minuter sedan. Efter en dryg natt då jag vaknade stup i ett av toalettbesök och magknip så vaknade jag på rätt sida. Gick upp och åt frukost och plockade undan lite hemma. sen väckte jag Tomas och vi låg och myste och småpratade ett tag. När jag gick ner till för å handla kände jag mig piggare än vanligt och de gjorde liksom inte ont någnstans på kroppen...wow...även inne på coop struttade jag runt och kände mig bara väl till mods, gjorde mat när jag kom hem och åt maten...och nu, helt slut, och trött i ryggen och...det är nästan lite läge för en middagslur...haha jag har officiellt blivit en gammal tant....men inte sålänge till, när bebbe lämnat boet så kan jag kanske så småningom hitta tillbaka till mitt "vanliga" tillstånd...eller?

Kommentarer
Postat av: jonas

snart är det dags:) härligt för er

2009-08-03 @ 18:02:01
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0