Färgning

ser väl inte riktigt klok ut just nu, färgar håret och ögonbrynen. Igår städade jag lägenheten och nu fixar jag iordning mig själv. Imorrn kommer med andra ord bebisen...haha tänk om man visste när Lillis behagar att komma till oss. Pratade precis med Tomas som säger att han inte kan sova på nätterna eftersom han ligger och tänker på förlossningen och bebisen, så sött. Vi längtar båda två lika mycke tror jag. Nedräkning på riktigt nu juh. 4 dagar kvar sen är det på övertid...jag har gissat på att det blir nästa helg. min syster tror den kommer den 1 eller den 3 aug, men nu tror hon kanske att det är den 13:de, nej inte så lång övertid tack...

fick lite småpanik nyss när jag kollade in magen i spegeln och upptäckte en massa konstiga röda sträck som jag för ett ögonblick trodde var bristningar men de visade sig bara vara nåra klisträck eller nått eftersom de gick bort efter nåra minuter. Jag har verkligen klarat mig länge utan och jag hoppas att jag slipper helt utan...

dax å skölja ur färgen och hoppa in i duschen. Idag ska jag till Ida och fika vid 2, bra att ha ett litet projekt om dagen så man inte fastnar i soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0