Valborg

Idag är det sista april och solen skiner. Känner mig piggare idag än vad jag vart på flera dagar. Skönt. Har kännt mig så trött och på så dåligt humör, vill inte känna så och vara så men som sagt idag är det bättre :) Lillis har vart så lugn i magen nu också så jag har fått busa fram nåra sparkar, men i morse var det bus i magen igen och jag älskar de! Min ängel där inne, jag längtar så efter dig!!

Idag ska vi till mvc och mäta magen och höra på lillis hjä'rtljud och antagligen få veta hur det blir med extra UL som vi önskat. Hoppas de blir snart! Magen växer i sån rasande fart så jag funderar på om den inte ska lugna ner sig lite, men bebis växer å då måste ju också magen växa..i guess =)

Ny vecka igen idag. V. 27


Kommentarer
Postat av: maria

Ska bli så roligt att ses i kväll:)

2009-04-30 @ 14:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0