Tankar

Alla dessa tankar, eller egentligen inga tankar alls. Idag är ingen bra dag. Kände de direkt när jag vaknade imorse att jag kände mig konstig och seg. Känner för att göra nått men egentligen ingenting, vill bara sitta och tänka...sitta och filosofera. Men de blir inge bra heller. Jag tror jag tänker för mycket. Jag måste lära mig att bara slappna av och njuta. Njuta av den underbara vårvärme som kommit, njuta av livet och njuta av att jag nu under 2 veckors tid har mer tid över för sånt jag inte orkat eller hunnit innan.

Var till BM igår och pratade och lyssnade på lillis i magen. Allt såg ut och lät bra, hjärtljuden var igår på 140 slag/minut. Lilla lilla baby där inne som framkallar en massa känslor i mig som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Hormoner som virvlar och känslor som är överväldigande....ena studen lycka så jag spricker och andra stunden lite rädsla och oro över jaa jag vet faktiskt inte vad. jag är inte orolig för hur jag ska hantera babyn men kanske hur jag ska hantera känslorna...jag kan inte förklara...vi pratade ialf med henne om att vi vill göra extra UL iom de komplikationer som min syster haft med båda sina graviditeter och vi skulle få göra extra runt vecka 30. Kändes jättebra!

Sitter på balkongen och dricker en cappuchino, tittar på folk som går förbi...fick erbjudande om en hyrelägenhet på 100kvadrat på samma gata som vi bor nu. Blir att kolla på den i veckan...skulle va skönt med större även om jag just nu känner att jag trivs bra i lägenheten och vill inte byta till vad som helst....får se hur den är.

Ska nog masa mig ner på stan och kolla runt lite...börjar inte jobba förren kl 18 idag. Skönt med halvtid :)

Kommentarer
Postat av: maria

va bra att ni fick ett extra UL. kram på dig

2009-04-07 @ 15:01:44
Postat av: Linda

Köpte en present till er lilla knodd idag, kunde inte låta bli! :-)



Kram

2009-04-08 @ 11:57:27
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0