Lördagmorgon

Sitter i soffan och har en lugn och skön morron med frukost och tv och datorn i knät. Sitter och bara myser med andra ord. Och jag är inte ensam. Lilla Bebis är vaken och ligger och rullar runt och busar i magen. Såå mysigt!! :)

Igår hittade vi ett norskt tv-program som är typ samma som det svenska barnmorskorna. Jag tycker såklart att det är jätteintressant att se olika förlossningar och att se de små små liven läggas upp på mammans bröst för första gången...tänk att vi är där snart...kan inte fatta. Kan ialf rekommendera serien även om jag (tyvärr) är skitdålig på att förstå mig på norska så Tomas får tålmodigt översätta till mig...

idag ska jag följa med Ida och shoppa lite men eftersom jag har noll pengar på kontot just nu så får jag följa med som morlaiskt stöd :)

Eftersom jag och Tomas nu bestämt oss för att bo kvar i vår lägenhet ett tag till så har jag börjat ta upp planerna för lite nytt här hemma. Eller vi ska ialf göra om i vår lilla hall en del så att vi kan hänga in alla kläder i en garderob och göra plats för vagnen och så. Jag vet att det kommer att bli en del saker både här och där. Men de är smällar man får ta ;)

forsätta mysa en stund, sen ska jag fräscha upp mig lite!

Trevlig lördag kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att mer och mer saker faller på plats, snart fattas bara en liten bebbe! :-) Vi kommer påbörja vår övervåningsrenovering snart så det hinner bli klart innan sommaren.



2009-04-19 @ 08:08:15
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad mysigt att kanna bebis i magen, tror jag iaf.. Langtar tills jag far se dig (er) i midsommar! Puss o kram

2009-04-24 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0