Jobba halvtid

Har provat på att jobba halvtid nu 2 dagar och det känns helt underbart måste jag säga. Hur skönt som helst att gå till jobbet och göra 4 timmar och sen ha hela resterande dag att göra precis vad jag känner för. Dock kände jag idag när jag slutade kl 13 att jag letade saker som jag skulle göra. Kanske jag skulle städa? tvätta eller göra nått annat som man "måste" men så tänkte jag en extragång och bestämde mig för att lägga de där åt sidan och bara ta det lungt. Ska nog ta en sväng ner på stan och kolla lite. Fick presentkort på H&M på 100:- av mamma som hon sa att jag skulle köpa nått litet till bebis för så kanske ska kolla om det finns nått litet och sött som jag kan få med mig hem :)

Mår mycket bättre idag, känns lättare så det är skönt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt för dig! :-)

2009-04-08 @ 16:18:16
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0