Jag spricker snart...

Magen växer verkligen för varje dag. Inatt hade jag lite problems å sova och hitta nån skön ställning att sova i. Jag är van att sova eller ialf somna på mage och det har gått bra hittills, men nu får jag föröka hitta på nått annat...Sitter och äter en mysfrukost framför tv:n nu, Tomas sover fortfarande (som vanligt) ska hälsa på mamma en sväng och sen blir de jobb i eftermiddag och imorrn ocn sen ledigt igen. Sön-mån minihelg lite sent :)

humöret är fortfarande upp och ner men ner är inte riktigt lika långt ner. Känner mig lite lättare till mods och efter att jag pratade med min chef så kändes det ändå bra och det lät inte som någon omöjlighet att få gå ner i tid. Får se om jag får något mer besked idag.

i onsdags när jag var ledig blev ialf en helt underbar dag. Jag väckte Tomas och vi tog en lång promenad längs med älven, när vi kom hem åt vi lunch innan Tomas drog till jobbet. Jag gjorde mig en latte och satte mig på balkongen tills kinderna brände. helt underbart med sol!!! när jag kände för det tog jag fram (alla) mina sommarkläder som än sålänge varit långt instuvade i garderoben och rensade och tittade vad jag kan komma i mot sommaren och det visade sig till min glädje att jag faktiskt har enhel del klänningar som även kommer att funka i sommar...(om jag inte skulle svälla typ 30 kilo till, men de hoppas vi INTE på) där hittade jag ialf även min gamla jeansjacka från högstadiet, skitsnygg och helt rätt :) så kul att man ändå spar på lite saker som man kan komma i senare :)

Tänkte att jag skulle bjuda er på en magbild också på min kula men de verkar inte fungera att koppla in min nya mobil i datorn, måste ta hjälp där så de snabbt ska gå att ordna. Lillis i magen är inne på 23:dje veckan och vildare än nånsin. Igår på jobbet fick jag så hårta kickar så det nästan gjorde ont...haha blev lite full i skratt. Jag tror det blir en liten vilding och säkert en träningsgalning som som pappa :) underbara baby jag längtar efter att få lära känna dig!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ja visst är det mysigt med alla sparkar i magen. Så otroligt att det växer en människa i en! Har du testat ta en kudde som stöd när du ska sova? Då kan man iaf halvt ligga på mage utan att det känns obehagligt i magen ;)

2009-04-03 @ 14:10:21
URL: http://pipen1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0