Efter allt

efter allt det tråkiga som hänt de senaste dagarna tog vi ledigt från jobbet och åkte på picknick. Det var superskönt väder och vi behövde komma bort. Jag vet inte om lilla bebis i magen känner av att jag är orolig/ledsen för det är tokbus i magen. volter, kullerbyttor och sparkar. Men jag blir stärkt av dem. Jag längtar så efter lilla bebis.  Såna här gånger får mig verkligen att tänka på vad som är viktigt i livet och att ta vara på de människor som jag älskar, och jag älskar verkligen min lilla familj, Tomas såklart och så lilla bebis som är på jäsning :)

vecka 26 idag, galet.


det känns som om magen är såå stor nu men på bild ser den inte så "farlig" ut :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Tänkte på en sak, om vi kommer fredag-lördag där när ni är på profylaxkurs, skulle vi kunna få bo en natt hos er då? Vore supersnällt!

2009-04-23 @ 17:55:25
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: michelle

Jag tycker magen är stor men söt :) Man känner sig nog större än vad man egentligen är för amn vet ju hur man brukar se ut :) Hoppas du mår bättre och att annat ljusnar. Det är en underbar tid du har nu, ta vara på den.

2009-04-23 @ 19:35:38
URL: http://mischa3.blogg.se/
Postat av: maria

magen ser finfin ut:) vart ska ni på profylaxkursen? hoppas ni kan komma på sista april. Vi tänker på er ska ni veta. kram

2009-04-23 @ 19:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0