Väntar...

Det är jobbigt när man inte mår bra på hösten. Jag är kronisk höstdeppig. De är skitjobbigt. Men faktiskt så tittar solen fram nu när jag tittar ut genom fönstret. Ska jag då orka ta en promenad när jag kommer hem. Antagligen inte. Jag har blivit jätteslö. Igår åt jag godis tills jag mådde illa. Jag har en ätstörning. När jag är i en period där jag inte håller igen eller tränar som en galning äter jag godis och onyttigheter, typ varje dag. Och när jag är i den andra perioden så äter jag inget och är stenhård. Orkar inte gå på diet. Orkar inte träna. Väntar på att motivationen och känslan ska komma tillbaka...

igår hittade jag ett badkar på blocket. ett badkar som kuslle få plats på vår lilla toa. Jag blev överlycklig och Tomas ringde direkt till tanten som hade det.
"är badkaren sålt"
"nej det är en som ska komma och kolla på det på söndag"
"på söndag jaha, men om vi kommer och köper det ikväll då?"
"nej så kan jag inte göra jag har ju lovat..:"

men Åh


Kommentarer
Postat av: Michelle

Man ska njuta av livet med :) Man mår ju ganska bra när det är lagom av allt för vem kan överleva utan godis`?

2008-09-11 @ 13:33:05
URL: http://mischa3.blogg.se/
Postat av: maria

köp inget badkar, köp våran tomt vetja! D har ändrat sig och ska inte sälja så nu är stora tomten till salu...igen.

2008-09-11 @ 17:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0