Taim

då var det dax att ta tag i mitt liv. Efter ständigt ätande som varat i 3 veckor, ska jag äntligen ta tag i mitt beteende. Det har varit nice men som sagt, man känner sig seg och trött av allt som man stoppar i sig. Jag ska inte lverdriva eller hetsa, jag ska inte öta godis varje dag och försöka dra ner lite på mina 99% KH nu. så jag böjar dagen med 2 ägg, en proteindring, ett äpple, kaffe och lite vindruvor. Mjölken i kaffet gick ut den 16, men de ser inte så konstigt ut så jag provar.

Jag har blivit beroende av inredningsbloggar. de är huur kul som helst och jag får en massa insprration och tips. Hur kul som helst. Jag ska tipsa er om nåra senare om jag hinner. börjar jobba 12.30 idag så jag ska slappa, promma, och laga mat innan jag åker.

Idag flyttar den finaste svarta katten hit för en vecka med oss. Trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0