Onsdag

Idag har Junie passerat 1 kilossträcket. Hon börjar bli stora tjejen nu :) tanken var att vi skulle brumma me nya bilen till sthlm i helgen och hälsa på lite, men nu när jag känner mig lite småförkyld och hängig vet jag inte om man vågar åka dit. Man vill ju inte smittas juh. Får se om de går över, hoppas de! Idag skulle jag komma ihåg en sak när jag åkte till jobbet. Musik. Jaa va glömmer jag. Musik. Är sugen på godis idag igen. Måste ha de varje dag nu efter en vecka med vitt bröd med nutella som pålägg...jag har förresten kanske inte berättat om nya bilen :) helt otippat blev det familjebilens familjebil. En volvo v50 blidde de. Vi var mer eller mindre bestämda på att köpa audin som vi provkört när vi satte vår fot inne på Volvo (som förövrigt var den sista bilhandlaren som vi besökte i måndags) men så provade vi denna och båda kollade på varann och sa att det definitivt kunde va ett alternativ. Och så blev de den. Riktigt nöjd än sålänge. Känns vuxet att köpa en sån bil...bara å fylla den med barn nu...hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0