jag är rädd

sitter i soffan och äter min frukost. har den största och fluffigaste filten jag äger på mig eftresom jag är frussen. bläddrar lite smått i ikeakatalogen samtidigt som jag ser lite åp tv. Jag ser nått i ögonvrån att det rör sig, när jag tittar dit kryper en skitstor spindel med aslånga ben emot mig och är riktigt nära min hand. Ja, jag får såklart panik och kastas upp från soffan, slår i foten i soffbordet när jag rusar upp. Nu då är spindeln fortfarande på fri fot här hemma, den är borta men ändå vet jag att den är här...i närheten. Jag kan inte lägga mig i soffan igen. usch jag är rädd....

Kommentarer
Postat av: Linda

"e du jädd? e du mycket jädd? e du jädd pöke?" :-) Guess who? :-D

2008-09-09 @ 17:58:22
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0