Härliga fredag

Idag är det äntligen fredag och i helgen blir det roligheter. Efter jobbet idag åker jag och Tomas till Stockholm. kul i sig och prova bilen "på riktigt". sen imorrn på förmiddan åker vi till badhuset med Wilmer och leker av oss lite.

Sen ska jag få träffa min lilla systerdotter Junie för första gången. Hon är pyttepytteliten och söt. Meen först ska jag härda ut de 2 sista timmarna på jobbet, men de ska nog gå bra. Lyssnar på mina senaste tillskott i ipoden. Miss Li och Amy MacDonald. Riktigt intressanta tjejer de där!! aja hoppas ni får en lika bra helg som jag hoppas få :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Läste din syster blogg. Läste flera inlägg om bebisen. Fängslande. Hoppas att allt är bra med dem nu o vad stor Wilmer har blivit. känns ju som att det var typ förra året vi bodde på valla o hon var på besök.

2008-09-14 @ 20:14:32
URL: http://mischa3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0