GOOD MORNING GOOD MOOORNING...

Japp god morgon eller för mig nästan god förmiddag. Klockan ringde 5:15 imorse...jag trodde allvarligt att jag skulle dö. Helt sjukt trött. men så kom jag på att jag slutar kl 2 idag och har hela dagen framför mig och så är jag ledig imorrn. Gött! Solen lyser ute :) hoppas de håller i sig då har jag lovat mig själv en lång promenad i höstlöven. Sen finns ingen mer återvändo, storstädning står på schemat!! som sagt ingen återvändo. Ikväll när jag går och lägger mig ska det kännas sådär härligt, med nybäddad säng och rent och fräscht hemma, och sen när jag vaknar imorrn på min lediga dag kan jag göra precis vad som faller mig in. så nice!

Idag ska smillan flytta hem igen. tråkigt jag har precis vant mig med hennes underbara sällskap. Igårkväll när jag låg i soffan och myste så kom hon och stuttsade upp i soffan och låg och värmde mig och gosade huur länge som helst. jättemysigt var de. men å andra sidan kommer ju Tomas hem idag, så jag får väl gosa med honom då ;)

på onsdag ska vi titta på ett hus, ett radhus, spännande.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Spänannde, ska ni köpa hus?

2008-09-28 @ 22:57:44
URL: http://mischa3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0