Dexterhysteri

Söndagen spenderades mest i vår trånga soffa där vi spanade in serien Dexter. Lånade hem första säsongen av Linda och Thomas och jag är fast =) den är ju lite nasty och äcklig men jag gillar den och vi är nog fast. Vi hann nog med 5-6 avsnitt ialf. Kändes lite segt igårkväll när man mest hade tittat på tv hela dagen men de va skönt också med en riktig slösöndag.


I fredags efter jobbet åkte vi till sthlm och hälsade på syster m. familj. Det var ett kärt återseende som vanligt och efter halv 7 på lördagmorronen var det full fart. Wilmer kom in och väckte oss och sen var det bara att börja på å busa ..vi var vid badhuset redan kl 9 och där var det inte en lugn stund. Men kul var de trots att jag inte riktigt är lika populär som Tomas var. Sen åkte vi och hälsade på lilla lilla Junie. Hon var jättepytteliten men ändå så perfekt och såå söt. Lilla pluttan som är så stark och duktig!!


Efter att ha bakat paj med Wilmer och ätit taccos åkte vi hemåt igen. Ett intensivt och roligt dygn =) Tomas och jag gick och la oss vid halv 11 på lördagen och vaknade vid 11 igårmorse..haha de tar på krafterna att busa runt med en småbarnfamilj...


Kolla lite bilder på Lindas blogg

---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0