Radhus

Så snart vi kommit in i radhuset som vi idag kollat på tittade Tomas på mig och rynkade på näsan. Han hade alltså inte ens kollat runt...Jag ´sa till honom på skarpen att ge de en chans och iallafall kolla runt...okej. Men ne de blir inget radhus för oss. de kommer aldrig bli ett radhus för oss. jag skulle kunna tänka mig. bra första hus (inte de vi kollade på idag dock eftersom det inte föll mig i smaken heller) nej nu är Tomas inne på att bygga hus igen, men jag vet inte...vi avvaktar.

Jag är så trött nu och har jätteont i magen. vill verkligen verkligen hem och sova. Somnar nästan på plats. och de är ju aldrig bra. Därför kände jag att jag måste blogga lite.

igår blev det helt spontant ikea. en ny bokhylla, lite servetter och en ram till bröllopskorten. Finfint men jag var lite trött när vi kom hem.

de blev ett avsnitt av dexter imorse innan jobbet. shit va spännande de är nu asså. Måste nog hålla mig vaken och se ett till när jag kommer hem. Får se om jag orkar hålla ögonen öppna....


Kommentarer
Postat av: maria

hus, inte hus, hus, inte hus...ni är ju värre än oss! flytta hit för i helvete!

2008-10-01 @ 22:06:02
Postat av: maria

det blir en bra tid.hoppas bara att Daniel hinner bli bra, annars blir det bara jag.

2008-10-02 @ 11:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0