Husbygge?

Hej hopp! idag börjar jag inte förren kl 15:30. Känns som riktig lyx å va ledig hela dagen nästan. Jag och Tomas har haft en mysig morron, me stor, god och lång frukost, mys och sovmorron. Vi åkte även utanför huset som kom ut på hemnet igår och kollade lite. Men båda kände lite...nee så jag tror vi hoppar över att ens kolla på de. Vi började prata om husbygge ...igen. Kanske ska ta reda på lite mer i veckan. Om man ens FÅR bygga där, annars kan man lägga alla sånna planer åt sidan.

Känner av lite smått huvudvärk, kan va för att jag inte har duckit kaffe än. Ska försöka dra ner på kaffedrickandet. Inte bra med för mycket. 2 koppar om dagen till att börja med ;)

nej nu ska jag snoka vidare på byggbloggar och inredningssidor....och kanske koka en kopp kaffe...



Kommentarer
Postat av: Ewa

Spännande med hus! Vi är oxå sugna, men får vänta ett tag.. Vi åker till gran canaria i 1 vecka i början på januari :) Ska bli sååå skönt. Hade ju ingen semester i somras.

2008-10-28 @ 15:47:27
Postat av: maria

Jo, man FÅÅÅÅÅR bygga HÄR!!!

2008-10-28 @ 17:08:54
Postat av: maria

om ni på allvar är intresserade så kan daniel kontakta kommunen så fort som möjligt( det är den mindre tomten vi pratar om, till höger, inte den vid hästarna)

2008-10-28 @ 21:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0