ett nytt liv...?

3 timmar kvar, känns som en hel evighet, men en timme i taget. Sen helg. Trevlig lång ledig helg. Lyssnar på Curly Sue, drömmer mig bort, drömmer mig tillbaka, till vårt sagobröllop som fortfarande känns som en dröm och helt overklig. Jag är liksom gift. Jag och Tomas är gifta, och har varit det i snart 4 månader. Helt sjukt, helt sjukt.

Vill ha godis. Massa godis, får aldrig nog. Mår inte bra utan godis. Jag erkänner, det har gått för långt och jag kan inte längre kontrollera det hela...kanske ska ta å ringa coachen som skickat piksms och hälsat att jag ska ringa honom för att komma igång igen. Kanske nästa vecka. Kanske är jag redo då. Vi får se. Vet inte om jag är redo att välja bort mina underbara godisstunder i soffan och de slöa härliga sovmornar. Första tanken vid att byta dessa mot morgonpromenader, träning och kyckling och salladsgrönsaker...hm känns inte lockande, men de kanske behövs. Eller nej det behövs. Hm ska mitt nya liv börja på måndag? Och jag vet om jag börjar mitt nya liv med hjälp av honom så blir det ett nytt liv. Inte bara snack som det varit i mitt huvud de senaste månaderna...jaja helgen först sen kanske....


Kommentarer
Postat av: Linda

Mitt nya liv börjar idag....

2008-11-03 @ 10:44:13
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur går det med nya livet? Blev det nåt eller? Länge sen vi pratade, är du busy?

kram

2008-11-05 @ 21:24:08
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: maria

hej! vi har gärna en en spel-middag.

Den här gången bjuder vi.

vi måste tänka ut ett datum, när passar er?

och du, är det inte dags för uppdatering nu va??

2008-11-08 @ 09:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0