depp depp

usch jag är trött, och deppig. Jag vet inte vad det är med mig. jag är bara så deppig hela tiden. Glad när jag äntligen får gosa med honey dock, men ändå de där depptanken i bakhuvudet. Usch jag vet inte hur man kommer ur höstdeppen. Lär inte bli bättre av att vintern är på ingång. behöver sol, sommar och värma..hela tiden.

idag planerades lite smått en semester med tjejerna och de kan jag verkligen behöva. något att se fram emot och som kan få mig på topphumör och som kan få mig att vakna ur mitt eviga ide...

blä



London baby...

Kommentarer
Postat av: maria

sluta deppa, börja steppa!! hehe:)eller...sudda sudda bort din sura min... va söt du är på bilden

2008-10-21 @ 18:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0