dålig bloggare

Jag har blivit dålig på å blogga. men jag har liksom inte så mycket tid känner jag. Helgen var upp och ner. Wilmer förgyllde våra dagar och hittade på massor med kul saker. Badhuset i lördags och kalas i söndags. I tisdags åkte vi hem med honom. och lilla pyret ville inte att vi skulle åka. han frågade om vi skulle åka hem när det blev mörkt ute och när jag svarade ja, sa han " jag blir lessen då" och så plutade han med underläppen. lilla lilla skrutten då ville man inte åka hem...

Igår var en bra dag med honey. Vi sov länge, myste med sovmorron, tog en promenad och lagade mat. mysmys. Känns inte som om vi ses så mycket och att få en hel dag tillsammand kändes som lite lyx  =)

Min hals känns svullen och näsan täppt. Jag vill inte bli sjuk. Vill ha full lön...får se hur länge jag klarar att hålla ut. Slutar om 2½ timma så jag ska nog stå ut idag ialf. och imorrn är det eftermiddagsskift så då får jag sovmorron att ligga och kurera mig med så det är ju bra.

Veckan har varit bra eftersom jag inte ätit godis på hela veckan. Sugen har jag vart varje dag, men inge godis. (med undantag för fikabröd hos Linda och Thomas, men de är ju ingen godis) å imorrn är det fredag och sen lördag, vilket betyder lördagsdoodis..(som wilmer skulle sagt)

nej fortsätta kämpa mig igenom denna sega dag. börjar redan bli mörkt ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0