Yepp

Jag vet jag vet, min blogg är torr som saharas öken just nu. Men kan liksom inte skria så mycket. De händer inte så mycket...


Tidig morgon idag ialf, tidig och lång dag. Men men de gör inte så mycket eftersom jag är ledig imorrn. Då ska jag slappa och slöa hela dagen. Behövs verkligen!!! Ska kanske åka en sväng och hälsa på min farmor och farfar också, blir trevligt å träffa dom de var så längesen.


Helgen som var var mycket lyckad. Tog de lugnt och slappade lördag och i söndags hälsade vi på i sthlm. Kul men intensivt med en busig Wilmer som var högt och lågt hela tiden. Men han är mysig så det var kul att åka dit och leka och gosa lite. Junie växer så det knakar och nu vågar man till och med hålla henne lite mer än sist när hon var mindre än en docka...det var väl kanske inte så genomtänkt med bilresan då det blev snöstorm mot eftermiddan så vi åkte hem i god tid så vi slapp nog det värsta. Sov halva resan hem så de va skönt ;)


Herregud snart är det jul också, funderar på att dra med mig Tomas till Borlänge idag för julklappshandling och leta en VARM vinterjacka. Fryser mest hela tiden.

soo long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0