Söndag

Det har liksom blivit min grej. Att uppdatera 1 gång per vecka med ett skitråkigt inlägg...haha that´s me :)

igår var ialf en lång dag. Min syster kom på besök och vi bjöd lillebror och pappa på mat och en trevlig dag, välbehövligt för oss alla!! känns lite lättare nu. Det var ialf kul att umgås med mina syskon och snacka skit, strosa runt på stan och ha de skönt. när jag släppt av Linda vid tåget så hyrde jag film och myste för mig själv i soffan. Hur skönt som helst. Men nu är bara problemet att jag är kvar där fortfarande. Jag har bara tagit en paus för att gå till sängen och sova...täcket ligger kvar i soffan och jag kollar på tv och gamla tv-serier. Så skönt när vädret är helt väderlöst!!

jag är blek, nästan som ett spöke...kanske skulle sola mig lite i veckan. Nästa helg ska vi till Norrköping och hälsa på min coola kompis Matilda och hennes Rob och även Tomas bror och flickvän. Blir hur kul som helst. Kanske till och med blir lite julshopping :)

nej ska hälsa på mamma och sen kanske träffa Ida och lilla busfröet Astrid. Men först måste jag duscha, ...och vakna..

see U later

Kommentarer
Postat av: maria

tjena! jodå, allt är bra, vi väntar ivrigt på att det ska bli den 24:e, då är det testdags:)

2008-11-18 @ 16:13:26
Postat av: Linda

Ja kom och hälsa pååååå! :)

2008-11-18 @ 18:17:27
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: Linda

Den här vagnen måste du kolla på om ni nån gång får barn, hur smart som helst, om jag inte köpt buggan hade jag köpt denna: 08.htm" rel="nofollow">http://www.britax.se/Vigour408.htm

2008-11-19 @ 19:08:08
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0