stor förändring på G

jag har ju som ni kanske läste jobbat idag, fick lite sådär småpanik över att jag blev så uttråkad på en gång. tänkte typ...ne jag måste göra nått, boka en långresa, börja plugga, ja göra nått riktigt stort. Men när dagen började lida mot sitt slut och jag fick cykla hem från jobbet helt bekymmersfri var det ganska så skönt att bara vara ledig efter jobbet. tog mig en fika me världens sötaste astrid, mamma ida och lollo. och när jag sen kom hem så skedde den stora förändringen. Jag började byta gardiner. big huh...tsss. de blir nog bra, har bara hängt upp dom för å kolla om de blir bra och de kommer de bli. Ska nog åka till ikea på lördag eller söndag och inhandla lite nya kuddar och en ny pläd till soffan så är det lite höstigt och mysmys i vardagsrummet. köksfönstren ska också få sig en makeover. när jag kommer på vad jag ska hitta på där och när jag tvättat bort ännu en fågeläckelbajs från rutan. Kan inte måsarna hålla sig borta från mina fönster jag kräks.

hopp i sängen och läsa min bok, den är så seg men ja måste läsa ut den så jag får veta hur det kommer att gå för den nedknarkade och alkoholiserade killen vars flickvän tog livet av sig typ på sida 3 i boken...nåja, såv gott-

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vad är det för bok??!! :-)

2008-07-30 @ 07:04:07
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: Veronica

Äntligen lite action här :-)

Jag vill också veta vad det är för bok :-)?

2008-07-30 @ 10:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0