Jaha

Usch. Jag kan inte säga annat. Kändes helt ok att börja jobba idag, men nu när jag är här vill jag inget annat än göra nått annat. Känner mig rastlös och uttråkad. Redan. Usch de är jobbigt. Superduperfint väder men vad spelar de för roll när man ändå sitter inne i ett nedkylt kontorslandskap. Kanske skulle läsa till lärare så att man kan vara ledig hela sommaren och ha sommarlov. Lunch om 8 min, sallad från fiket får de bli. Nästa vecka börjar allvaret. Jag har skaffat mig en träningscoach. Eller rättare sagt jag har köpt mig en, som ska göra underverk med min kropp....hm haha tror jag men jag vet ju att jag måste göra jobbet själv och att det inte finns några genvägar till den perfekta kroppen...jag har i alla fall inte råd att köpa den så det är bara att svettas antar jag. Men jag vet inte, känner inte för att tokstressträna inför Mallis. Vem bryr sig hur jag ser ut där jag ska i alla fall bara sola bada och äta. Men vi får se vad vi kommer fram till på torsdag då vi ska ha första mötet. Ska äta godis denna vecka dådå...


Vill uuuuuuuuuuut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0