Soffan

Idag hittade jag soffan. THE soffa. Men när jag kom hem så visade  det sig att den var sisådär en halv meter för lång.... :( det var supersnygg, superskön perfekt pris och alldeles alldeles.. perfekt. aja får väl ta och glömma den, eller om man möblerar om lite hemma kanske...

har nyss tränat och sen betalade jag räkningarna. Imorrn blir det lite städning och julpynt. Fram med julstjärnan och lite ljusmys.  är ledig hela dagen imorrn så jag ska bara mysa!!

nu ska jag äta nått och sen borra ner mig i soffan. den där gamla och tråkiga soffan...






hittade denna nu på mio, den är mindre än den som jag hittade idag...det fins alltså hopp. Dock vad denna dubbelt så dyr....*morr*

Kommentarer
Postat av: Linda

vart var den andra soffan ifrån?



2008-12-02 @ 10:23:45
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej och då blir det bara snabbt några timmar. Trist! Vore roligt att ses lite längre, typ en helg eller så. Är du ledig mer vid jul?

2008-12-02 @ 20:29:59
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: maria

hej! Ja det är verkligen längesen vi sågs, tänkte att vi kanske kunde samlas på lördagen efter julafton, käka lite skinkmackor och kanske spela spel eller nåt. hoppas att allt är bra med er. kram

2008-12-04 @ 19:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0