trötter

Jag blev lite lugnare efter de förra inlägget eftersom jag kollade runt på andra sajter och där står det att det kan bli molningt men mestadels sol. och de är ju bra.

sjukt trött idag känner jag. barabara 1½ dag kvar nu sen ledig!!! :) och förhoppningsvis sooool.

Imorgon är det vägardagen och mätardagen som har väntat. Har inte vågat ta morningwalk igår och idag eftersom jag haft halsont på G (har de känts som) kunde ju verkligen inte ge efter för en sån sak. Då var det bäst att skippa promen tyckte jag.

Meen som sagt imorrn får ni mitt resultat av 4 veckors träning och kosthållning. (varav 1½ vecka med strikt mat men utan träning) spännande värre. Tror dock inte att jag hållit mitt viktmål som var -3kg men midjemåttet har jag redan klarat :)

återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0