Trött på livet utan godsaker och vitt bröd

Äter i princip aldrig vitt bröd, eller vit pasta eller ris, men när man inte får äta de så lockar det något fruktansvärt. Sugen på annan mat än salladsgrönsaker, tonfisk och kyckling. 5 dagar kvar till resan. Tror aldrig jag längtat såhär mycket efter slapparesa som nu. Sjukt nice ska de bli. Vi satt och kollade bilder igår och de ser grymt ut. Nyrenoverat hotell, med balkong och havsutsikt. Alltså: Frukost med vitt bröd, juice, kaffe och färsk frukt i solen med utsikt över det gröna havet och bikinin och en pocketbok som väntar efter frukosten. När vi sitter där på balkongen har vi endast en pool och lite palmer framför oss, sen en lång härlig beach. Kan inte riktigt va mer nöjd än vad jag är just nu. Kommer få 4 obetalda semesterdagar nästa vecka, men de struntar jag i.


Gårdagen var lite upp och ner. Första gången på mycketmycket länge som jag hade tråkigt. Och de kändes ganska så skönt. Verkligenheten har kommit ikapp mig och nu kan jag börja leva lite normalt igen. Inte tokplanera inför och de känns skönt. Kalaset var som kalas för 3åringar ska vara. Massa bus, tårta och kaffe. (bara bus och kaffe för mig dådå)


Idag är det lön och då ska lönen spenderas...eller nej de ska den verkligen inte. Jo lite kanske...beror på de...trött och lite smått bored.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Line! Jag smygläser din blogg emellanåt, men varför vara hemlig..!



Hörde rykten om att du och Tomas ger lite kärlek och omtanke till Moa-bilen... fint av er :)



För övrigt så är bilderna från ert bröllop underbart vackra, och det är ganska komiskt att google har placerat pasta-reklam under det här inlägget! Jag hoppas ni får en härlig semester!



Kram från Maria Becker

2008-08-26 @ 10:11:01
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0