Torsdag

Nu var det ett tag sen jag skrev. Varit i sthlm 2 dagar nu. Pinan var att gå runt i affärer i 3 timmar och inte en endaste en krona att spendera. de var riktigt trist. Massa nya höstkläder som jag vill ha och skor, men men jag får lov å hålla mig lite till. Sommarkläderna ska ju faktiskt fram nästa helg. så grymt med en vecka av sol :)  

Min extrema kosthållning har gått åt skogen. Eller de där med extremt har gått åt skogen. Jag har typ vart så smart att jag inte ätit typ...nått. Ett exempel igår morse åt jag 2 ägg och lite nötter till frukost. Bra Line. kan ju vara en förklaring att vågen stannade på  - 1.3 kg och måttet på - 6cm imorse. (men hur pigg och glad är jag idag dådå?) Nej jag vet inte men det är så grymt svårt när man inte är hemma. och inga morgonpromenader på hela veckan. Men faktiskt så har jag nu insett att det jag behöver är inte att loosa kilon. jag behöver börja träna och de hårt så min kroppp blir lite hårdare och smidigare. Ska hålla ut den här tiden fram till vi åker, sen ska jag börja äta normalt och träna. Springa och träna styrka. Och med att äta normalt betyder att jag kanske drar ner aningen på Kh även då men inte såsom jag håller på nu. Skitdrygt å inte få äta gröt på morronen. I just love havregrynsgröt med hallon och mjölk.  

Wilmer är den goaste lilla ungen även om man är dumma line och en bajsrumpa ibland. gulligaste är när man vaknar av att han kommer in i rummet och viskar "e du vaken" med den sötaste rösten och den glada minen när han ser att man öppnar ögonen. haha så go.  

En trevlig kväll med tjejerna igårkväll, Ida bjöd på räkor, ost och kex och vitt härligt bröd. Smakade en litenliten macka med mögelost på sen höll jag mig till räkorna. Mycket trevlig intiativ och lilla babyAstrid bara växer och växer, hon blir 4 månader idag :)  

idag blir det en sallad från mitt emot. Ska ta extra sallad idag eftersom jag vet hur det hela är upplagt :/ körde bil imorse för först gången sen the big happening. Kände mig lite småskrajsen men de gick bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök gärna min blogg.

Göra designer, smycken och erbjuder teknisk hjälp.

OBS, en tävling pågår just nu.

2008-08-21 @ 12:23:29
URL: http://xon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0