tankar

igår när jag städade lägenheten tänkte jag en massa...och det jag kom på var att jag är en manisk person. Är det något jag plenarar eller går in för så gör jag det och överdriver att göra de hela tiden. eller var det bara så med bröllopet?? när jag svirade runt hemma igår så kom jag på tanken av att det var skönt att bara vara hemma och inte göra nått speciellt. för varje ledig vaken sekund jag hade över från januari-juli hade jag bröllop i tankarna...mest hela tiden. dagen var ju såklart den allra bästa och värd varenda krona, men nu är det skönt att börja blicka framåt och tänka lite andra härliga tankar :) rensade i garderoben igår också, DET behövdes kan jag lova!!

måndagen började med en morgonpromenad i en härlig frisk lite höstig luft. så nice. men nu är jag lite småtrött och ska nog slappa nåra minuter på soffan!

återkommer nog säkerligen senare...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig måndag :)

2008-08-04 @ 09:54:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ha en trevlig måndag :)

2008-08-04 @ 09:55:08
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja du Line, du är nog allt lite manisk... :-) Själv är jag bara sliten... Och förresten, Åse-boken håller jag på och läser och den är som hennes andra böcker, den går inte att lägga ifrån sig. Hör av mig om fika lite längre frami veckan när jag kvicknat till...

2008-08-04 @ 11:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0