Svullen

Asså de senaste dagarna har min mage kännts som en ballong. Spänd och uppblåst. Vad beror detta på? För mycket protein eller för mycket frukt...kan bara vara dom 2 varianterna. Men de känns lite jobbigt bara. Var det inte meningen att magen skulle bli platt i och med detta program? Kanske måste ta kontakt med min coach och berätta att det kanske håller på å gå åt fel håll...??

Imorrnbitti blir de nog en liten vägning och mätning av midjemåttet för att säkerställa (eller!?!?!) att det inte är så..


Igårkväll när jag kom hem från jobbet var Tomas i full färd å träna där hemma, hög volym på stereon och massa härj i lägenheten, jag bara orkade inte, var på så dåligt humör när jag kom hem. Ja fick ett litet utbrott för att han aldrig tar tag i saker som jag ber honom om. Exvis att han ska välja ut kort från bröllopet som vi kan sätta in i tidningen. Jag hade valt ut ett för längesen men de kunde vi ju inte ta eftersom han ansåg att han såg fjantig ut på de...men så när han valde ut två som jag skulle ha att välja på var det första förlaget ett kort på enbart våra ansikten från bröllopet...JAHA men ska det inte synas att det är ett bröllop eller? Klänning, blommor??? Och ett där jag såg ut som ett mongo med dålig hållning, men han såg bra ut...då kan man ju inte bli annat än irriterad. När han stressat iväg till jobbet mailade jag in den bilden som jag gillade bäst så nu blir de som jag vill i alla fall. Hade med andra ord kunnat fixa de för längesen..han kommer inte ens märka att den är i tidningen och när han ser de kommer han inte reflektera över att det är den bilden...så ja. Att jag inte lär mig att det inte är någon idé att fråga om jag verkligen inte vill veta svaret...eller varför skulle han inte kunna säga typ: älskling du vet bäst så du kan väl bestämma, eller att han säger att han tycker den jag väljer om han nu inte jättegärna vill välja (vilket jag vet att han inte vill, bara vara med och bestämma av princip)


Kommentarer
Postat av: michelle

haha haha känne rigen det där med att killar ska ta tag i saker som man bett om, men de kopplar inte på alla cylindrar jämt :)



Protein ger uppblåst mage. Fibrer med ger det.

2008-08-13 @ 15:16:11
URL: http://mischa3.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ha ha ha, det här har vi ju pratat om, låt honom inte bestämma :-)

2008-08-13 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0