Sova

herrgud vad jag är trött, de är nå fel på mig just nu. Typ verkligen sovtrött, så drygt. Imorrn ska jag till sthlm. först läkarbesök sen blir de vidare till syster. hade vart skönt att bara sova bort hela min fridag på onsdag men nu blev de ändrade planer. sova kan jag göra i helgen då jag är helledig :) längtar som en galning faktiskt. ska blir helt underbart. Idag sov jag länge, tog ingen morronpromenad och styrketränade inte. Oj.  

bilfirman som vår lilla bil står på just nu trodde att det skulle bli skrot av den. Stackars lilla bilen. känns nästan lite sorligt om vi inte får tillbaka den. Det betyder alltså att vi måste ha en ny bil. Inte riktigt redo att köpa ny bil, vill inte lägga en massa pengar på de just nu bara...men men vi får väl se vad och hur det blir.  

jag somnar snart, blir en tidig kväll ikväll. slutar iofs kvart över 9 så de blir sängen direkt...typ.   inget att uppdatera. sover bara.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Men nå måste väl få ut pengar för vad bilen var värd o de brukar ju alltid ge lite extra så då har ni ju pengar till en ny liten pärla :)

2008-08-21 @ 09:45:55
URL: http://mischa3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0