Söndag

Jag har en tendens att använda rubriken på söndagar som just Söndag. jag är så påhittig så :)

jag känner mig bättre idag. Gårdagen kändes lite smått deppig och grå. Tog med mig en lite småsur och trött tomas på bio igår och såg The dark knight, rekommenderas starkt. kanske lite överdrivna recentioner men den va riktigt bra. 

känner mig lite piggare idag vaknade kl 8, låg och drog mig och läste lite innan jag gick upp och sen fick jag ett ryck att väga mig (igen) och jag upptäckte då (efter att jag vägde mig 3 gånger för att få ett snitt) att jag gått ner 1.2kg och numera 4cm i midjan. Spännande.

om mindre än en timme har jag fått min nästa utmaning. får se vad coachen säger idag om mina sista dagar innan resan. Hårdsatsning på maten tror jag.  helt underbart att det är mindre än 2 veckor nu. jag återkommer. börjar inte förren kl 3 idag. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0