shit

typ strax efter att jag skrev mitt sjukt positiva inlägg sist fick jag hastiga nyheter. Som resulterade i en litenliten minibebis som heter Junie (var beräknad den 18 okt). Ilfart till sthlm för att ta hand om Wilmer och finnas till hands om min syster behövde mig för något. Tänkte inte så mycket på jobbet mer än att jag måste iväg så var det bara. Det visade sig nu efterhand att jag fick en sjukperiod. Gör mig inte så mycket, måste ju ställa upp för familjen!!

så de senaste 3 dagarna har jag vart låtsasmamma på heltid till en 2½ åring. Det har vart underbart mysigt vi har hittat på massor med skoj saker och jag har faktiskt kunna hålla mig nyttig och faktiskt hållit mig till planen vad gäller träning och kost. Lovely!! dom som inte har barn vet inte hur jobbigt det är att vara ute och powerwalka med en barnvagn. (i regnet!!)

Imorrn är min ätardag, ska åka hem också, åka förbi sjukhuset och träffa syster och kanskekanske bebis sen bar det hemåt. Tråkigt å åka hem från sötnosen men ändå skönt å komma hemåt. På söndag kommer älsklingen hem också. MYS!

tillbaka till lekkammaren...wiii

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men shit vilken dramatik du varit med om då!!! Mår din syster och bebisen bra då? Idag är det söndag igen, och gissa hur jag mår då... :-)

2008-08-10 @ 13:19:54
Postat av: michelle

oj föddes jätte förtidigt? Mår de bra? Barn är motion i sin egna del även om man inteär på gymmet o lyfter skrot för barnen kräver ju sjukt mkt energi

2008-08-10 @ 23:05:07
URL: http://mischa3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0