ormar

Snart försvinner ormarna från stigarna i skogen och då ska jag börja springa. Å så skönt de kommer bli. Kanske vågar ge mig ut direkt efter resan. Har ormarna gått i ide då? Går dom i ide förresten? Alla ormar kan väl inte dö på hösten? Även om det skulle vara en underbar tanke... :P


Morgonpromenaden imorse blev som jag misstänkte. Riktigt tungt att komma upp imorse. Snozade 2 gånger tills tomas började putta på mig. De dumma med morgonpromenaderna är ju att man ska ta dom innan frukost (för bästa förbränningen) och jag blir så sjukt hungrig om jag väntar länge...när jag ätiti frukost gav jag mina stackars ben en omgång med skivstången och sen även magen i lite anatomiska sit-ups. Sweet!


Imorrn har jag och Tomas en dejt. Ska bli mysigt. Hm frågan är bara vad vi ska tänkas laga för mat som är god och inte onyttig...kanske syndar och äter lite pasta eller potatis...får se. Skulle va sjukt gott med pasta och pastasås med vitlöksbröd och ett glas vin till...kanske blir min ätardag imorrn förresten...hm tål att tänkas på !!  Ätardag och vilodag på en onsdag...blir dock så llångt till nästa ätardag då iofs men de kan de ju va värt :)


Lilla Junie kämpar på hon är så duktig lilla lilla flickan och stark..hon måste brås på moster...tss envis och stark! :)





Kommentarer
Postat av: maria

Va duktig du är! vad är anatomiska sit ups? skulle vi börja på Thai box? ha en mysig lööööövdate:) kram

2008-08-13 @ 01:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0