Min man är hemma :)

Igår kom älsklingen hem. De kändes otroligt skönt att få ses igen, Men idag fortsätter vi att..inte ses. Jag jobbar till kvart över 10 och han åker till jobbet kl 9 för att jobba natt. Imorrn sover han till typ 2 och då är jag redan på jobbet för att jobba till kl 20. så vi hinner alltså med att ses sisådär 45 minuter imorn. Yey. Så nu har jag bestämt att vi ska träffas på onsdagkväll för en mysig middag och en lång pratstund tillsammans. I miss it!!! Och så har vi ju vår andra bröllopsresa att se fram emot, nedräkningen har börjat. Idag 19 dagar kvar. (alltså 19 dagar kvar på tränings/kosthållningen också)


Morgonpromenaden imorse kändes befriande och uppiggande och jag hann med att göra massor med saker innan jag började jobba. Hoppas det går lika lätt imorrn att ta sig upp. (antagligen inte) igår gjorde jag styrketest på gymet och fettmätning. Låg till riktigt bra till får jag lov att säga. Lite otippat bra faktiskt J


Efter en vecka med programmet känner jag mig inte direkt mer vältränad ( riktigt så snabbt går de inte..jag vet ) men jag känner mig mycket piggare och kanske aningen mer slimmad...haha jaja 3 veckor kvar att göra underverk. Köpte en ny superfin bikini på rean som jag ska ha på semestern, kommer bli så sjuukt bra J den är oragne så jag planerar att bli brun!!  längtar ihjäl mig till sol och bad och slappasemetern med min Mir.

såja jobba nu...


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg + bloggnamn. Hoppas du vill följa den istället?

2008-08-11 @ 19:51:05
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0