Inte lätt

Augusti i all ära men de kommer inte bli en lätt match för mig. De kommer bli en intressant resa, en intressant 4 veckorsperiod. Och kanske kanske kommer jag nå dom dära målen som sattes upp igårkväll. Jag tror ju såklart på mig själv till alla % som finns men jag har ändå lite svårt att få in de. Men de är kanske de här jag behöver. Nån som sparkar mig i baken och talar om för mig att jag faktiskt måste anstränga mig lite för att nå dit jag vill och dit vill jag juh J

Mitt mål blev alltså i samråd med coachen att jag ska minska 3kg och 5cm midjemått, på 4 fulla veckor. Jag lovar att uppdatera er om hur det går. Jag måste säga att det är en relativt sträng diet så jag kanske kommer att vara sur och irriterad vissa dagar, men de är verkligen ingen svält vi snackar om. Ätaäta men äta nyttigt. Och tränaträna tills jag storknar. Men det är för 4 veckor sen är det 7 dagars semester. Och till saken är ju att jag faktiskt har en ätardag varje vecka, där jag får äta precis vad jag vill och i vilken mängd jag vill. Sååå varje gång man känner suget efter nått så tänker man...hm ska jag kanske ta min ätardag och bara frossa eller ska jag få längta lite till.

Kommer gå bra de här. Jag är bestämd, detta ska klaras. Jag är bäst! (eller nått)


Jaja nog snackat om de där, ni är väl inte så jätteintresserade kan jag tänka mig jag återkommer om/när resultaten kommer J


Helgen är ledig. Sååå underbart. Ska nog shoppa med mamma en dag och en dag slappa och vila och läsa ut min bok nångång. Har beställt Åse med Denise Rudberg som kommer nästa vecka så jag måste läsa ut den här sega boken först. Tyvärr så lovar inte SMHI någon sol..men de blir sol om 4 veckor dårå J


Tjao sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0